Псориазис, витилиго, хипопигментация

ЛАЗЕРНО ЛЕЧЕНИЕ НА КОЖАТА

Псориазис

Според Националната фондация за псориазис (www.psoriasis.org), псориазисът засяга близо 2% от световното население.

Псориазисът е хронично, през целия живот, заболяване и повечето хора се нуждаят от текущи процедури и посещения при лекар. При тежки случаи може да се наложи пациентите да бъдат хоспитализирани. Традиционните терапии варират от кремове или мехлеми през орални медикаменти (които трябва да бъдат наблюдавани за странични ефекти) до ултравиолетова фототерапия, която отнема изключително много време и има множество странични рискове. Лазерната система на Alma Laser  предоставя на страдащите от псориазис алтернативно лечение, което не включва фармацевтични продукти, намалява броя на необходимите сесии и отнема само няколко минути.

Витилиго

Витилиго е форма на левкодерма или загуба на пигментацията на кожата. Заболяването засяга най-малко 1% от населението на света, а около половината от хората с това заболяване на кожата изпитват загуба на пигмент преди навършване на 20-годишна възраст. Около една трета от всички пациенти с витилиго съобщават, че други членове на семейството имат същото заболяване. Заболяването се развива като бели петна по кожата, които се различават по размер и местоположение. Петната се появяват, когато меланоцитите са унищожени и меланин не може да се произведе. Меланоцитите обикновено се появяват по кожата, в космените фоликули, устата, очите и някои части на централната нервна система. Пигментните клетки могат да бъдат загубени в някои от тези области.

Тежка травма, като изгаряния, може да унищожи пигментни клетки, в резултат на левкодерма. Стрии, белези от акне, постхирургични и травматични белези също могат да доведат до подобна загуба на пигмент. Доскоро проблемите се лекуваха само с UV фототерапия и инжектиране на кортикостероиди. Никой от тези методи не работи много добре -има форми на левкодерма, за които не е известен метод за репигментация.

Лазерната система Harmony ® XL на Alma Laser, Israel има способността да произвежда кратки импулси от 295 – 350 Nm светлина, която  доказано успешно лекува левкодерма, включително витилиго. Повечето UV терапии излагат на третиране болна и здрава кожа, докато Алма UVB процедурите постигат лечение само на засегнатите райони, което намалява риска от нараняване на околните райони и значително намалява времето за лечение.

Основни предимвства за пациентите

• Ефективното лечение на хронично заболяване
  • Няма нужда от кремове или мехлеми
  • Намалява броя на сесиите, необходими за да видите резултатите