ЕКЗОЗОМИ

Екзозомите са малки везикули, които са страничен продукт на стволовите клетки и съществуват естествено в кръвта и телесните ни тъкани. Те съдържат протеини, растежни фактори и други важни елементи, които играят решаваща роля за комуникацията между клетките и управлението на тяхното поведение, намесвайки се в множество биологични процеси като заздравяване на тъкани и модулиране на имунната система. Така екзозомите се превръщат в активна съставка за процеса на клетъчна регенерация.

Екзозомите имат множество предимства като например увеличаване на синтеза на колаген, успокояване на възпалението и неутрализиране на свободните радикали, които могат да увредят клетките. Те се насочват към наранените или стареещите клетки, с цел да ги възстановят, което означава, че ползите им касаят точно регенерацията на космените фоликули и тъканите .

Екзозомите се въвеждат в тялото чрез директно инжектиране в кожата, като създават малки каналчета в нея. След това проникват в дълбочина и разгръщат стимулиращия си потенциал.

Терапията е с минимален риск от странични ефекти и обхваща широк спектър от типове кожа и показания.

Ползите за кожата/косата при прилагане на терапия с екзозоми:

• пряк достъп до най-богатия източник на биологичноактивни елементи, съществуващ в природата, мощен помощник в създаване на нов колаген и еластин
  • не носят генетична информация, чужда за организма, не се репликират, тъй като не са клетки и са биосъвместими с човешката кожа
  • изразено противовъзпалително действие
  • създаване на нови кръвоносни съдове
  • спомагат за ремоделирането на извънклетъчния матрикс чрез бърза, качествена регенерация на увредените тъкани
  • ефективно антиейдж действие
  • безрискова терапия с универсално приложение в дерматологията

Терапията е съвместима с другите процедури, съобразно плана и препоръките, направени от вашия дерматолог.